OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.

Levering

HVAD ER LEVERINGSTIDEN?
MIN ORDRE HAR OVERSKREDET LEVERINGSTIDEN - HVAD GØR JEG?
KAN JEG FØLGE MIN LEVERING?

Ordrer

JEG HAR EN ÆNDRING TIL MIN ORDRE - KAN JEG NÅ AT FÅ DENNE MED?
JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE - HVAD GØR JEG?

Returnering

HVOR LANG TID GÅR DER, FØR JEG FÅR MINE PENGE RETUR?
HVORDAN RETURNERER JEG?
HVAD GØR JEG, HVIS JEG HAR KØBT EN VARE PÅ TILBUD, MEN JEG HAR BRUG FOR EN ANDEN STØRRELSE, OG TILBUDDET I MELLEMTIDEN ER OPHØRT?
JEG ØNSKER AT OMBYTTE MIN VARE - KAN JEG DET?
DER ER EN FEJL PÅ PRODUKTET - HVAD GØR JEG?
JEG ØNSKER AT KØBE EN VARE SOM GAVE – HVAD GØR JEG, HVIS MODTAGEREN ØNSKER AT RETURNERE?

Betaling

HVOR KAN JEG INDLØSE MIN RABATKODE?
JEG HAR PROBLEMER MED AT GENNEMFØRE MIT KØB - HVAD GØR JEG?

RABATKODER OG GAVEKORT

KAN JEG KØBE ET GAVEKORT TIL WEBSHOPPEN?
KAN JEG KOMBINERE FLERE RABATKODER?
Min rabatkode virker ikke?
JEG HAR ALLEREDE GENNEMFØRT MIT KØB – KAN JEG BRUGE MIN RABATKODE?
KAN RABATKODER BRUGES PÅ NEDSATTE VARER?
HVORDAN BRUGER JEG EN RABATKODE?
JEG HAR BRUGT EN RABATKODE PÅ MIN ORDRE OG ØNSKER AT RETURNERE – FÅR JEG EN NY RABATKODE?

Andet

Kontakt informationer