OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Vi hjælper gerne med dit spørgsmål. Måske du kan være heldig at finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Levering
Vi leverer inden for 1-3 arbejdsdage efter din ordreafgivelse. Ordrerne pakkes i den rækkefølge, de kommer ind.
Ved specifikke kampagner, såsom udsalg og Black Friday, kan der i sjældne tilfælde forekomme forlænget leveringstid.
Hvis du ikke har modtaget din pakke 7 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes forsinkelser hos leveringspartneren, eller usædvanlig travlhed på vores lager. Kontakt os gerne, så vi kan sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Ja, vi sender dig en e-mail med din faktura og trackingnummer, når din ordre er sendt.
Ordrer
Vi kan desværre ikke ændre i din ordre eller angivne adresse-oplysninger, da vores ordreprocesser kører automatisk. Har du skrevet en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysningerne, så længe du er i kontakt med os inden for en time efter dit køb. Er det ikke muligt, vil vores leveringspartner oftest returnere pakken til os, og vi vil refundere dig for ordren. Har du fortrudt dit køb, kan du gøre følgende: 1. Du kan nægte modtagelse, hvorefter pakken vil blive returneret til os. 2. Du kan modtage pakken og bruge det vedlagte returlabel til at sende varen retur igen. Vi anbefaler sidste mulighed, da denne proces er hurtigere. Returfragten er gratis.
Prøv at tjekke din spam mappe først. Hvis mailen ikke ligger dér, er der risiko for, at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os venligst, så vi kan bekræfte, hvorvidt din ordre er registreret. Bemærk, at din betaling ikke bliver hævet før varen sendes - der foreligger kun en reservation indtil da.
Returnering
1. Brug din returlabel
Anvend den vedlagte returlabel, hvis du ønsker at returnere din vare. Er din returlabel bortkommet, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice. Vi gør opmærksom på, at returnering af en vare vil kræve et returgebyr. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
2. Gør din pakke klar til returnering
Pak varen omhyggeligt og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
Vigtig! Har du flere returordrer, skal disse sendes separat, da refundering ellers ikke kan gennemføres.
3. Returnering
Aflever pakken på det nærmeste posthus.Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke.
Returnering af en ordre (eller dele af en ordre) vil kræve et returgebyr på 29 DKK. Såfremt du vælger at benytte den vedlagte returlabel, vil returgebyret automatisk blive modregnet det beløb, du får tilbage.
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Normalvis går der 3-5 hverdage, før pengene er refunderet. Der kan dog i sjældne tilfælde gå op til 14 dage. Det afhænger af din bank, hvornår pengene fremgår på din konto. Du vil modtage en e-mail, når din refundering er behandlet. Bemærk, at der kan gå op til indeværende måned + 1 måned, hvis du har brugt Mastercard eller PayPal ved bestilling.
Det er desværre ikke muligt at lave en ny bestilling på en tilbudsvare, hvis tilbuddet i mellemtiden er ophørt. Vi anbefaler derfor at bestille begge størrelser under tilbud/udsalg, hvis du er i tvivl om størrelsen, og herefter anvende din returret.
Du eller modtageren af gaven er altid velkommen til at returnere. Gem blot følgesedlen og pakkelabelen til vedkommende. Bemærk venligst, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, varen blev betalt med.
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Derimod kan du returnere din ordre, og vi kan derfor refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre på newlinehalo.dk. Varer, købt på udsalg eller med rabatkode, kan kun bestilles på ny med samme tilbud, hvis tilbudspriserne stadig er gældende på shoppen.
Vi har en meget streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at lave en reklamation på en vare, er du velkommen til det, såfremt den er købt her på vores hummel webshop. Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer her. Bemærk venligst, at vi desværre ikke har mulighed for at håndtere reklamationer på varer købt hos en anden forhandler. Her skal du kontakte forhandleren direkte.
Betaling
Du kan indløse din rabatkode ved at klikke på indkøbskurven oppe i højre hjørne. Når du er i indkøbskurven, finder du i højre side under feltet med ikonerne for betalingsmuligheder et felt angivet RABATKODE. Her indsætter du din rabatkode og klikker herefter 'Tilføj'.
Prøv først at anvende en anden browser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjælper, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt os da venligst.
RABATKODER OG GAVEKORT
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde salg af gavekort til Sometime Soon webshop. Men hvis du er på udkig efter en gave, så husk, at modtager er velkommen til at gøre brug af returretten. Gem blot returlabel og forsendelsesbekræftelse, da disse skal bruges i forbindelse med en evt. returnering.
Nej, det er ikke muligt at kombinere rabatkoder. Der kan kun anvendes én rabatkode pr. ordre.
Bemærk venligst, at rabatkoder er case-sensitiv, og der må ikke anvendes mellemrum. Hvis du har modtaget en rabatkode pr. e-mail, anbefaler vi, at du kopierer og indsætter den i rabatkodefeltet for at undgå tastefejl og lignende.
Desuden kan der være særlige betingelser og/eller krav for din rabatkode. Kontroller, om rabatkoden kan anvendes på de varer, du har i din indkøbskurv. Betingelserne vil blive angivet i den e-mail, du har modtaget med rabatkoden.
Hvis du stadig oplever problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Nej, du kan desværre ikke bruge en rabatkode, hvis dit køb allerede er gennemført. Da alle ordrer behandles hurtigst muligt efter gennemførelse, er det ikke muligt at bruge en rabatkode på en ordre, som allerede er afgivet.
Nej, rabatkoder kan ikke anvendes på nedsatte varer, medmindre dette er specificeret i rabatkodeinformationen.
Rabatkoden indtaster du i kurven inden du gennemfører dit køb. Her finder du et felt, hvor du kan indtaste eller kopiere din rabatkode ind. Vær opmærksom på, at der skelnes mellem store og små bogstaver samt at der ikke må være mellemrum.
Det afhænger af, hvilken type rabatkode du har benyttet. Har du købt med en procentvis rabat (fx 10%), får du købsbeløbet refunderet til dit betalingskort, og vi udsteder ikke en ny rabatkode. Har du købt med et fast beløb (fx 500 DKK) som rabat, så kontakt venligst kundeservice, hvis du ønsker at returnere en eller flere varer fra ordren.
Andet
Har du spørgsmål eller brug for andre oplysninger? Tøv ikke med at kontakte os ved hjælp af vores kontaktformular, via e-mail: support@sometimesoon.dk eller ring til os på +45 88 70 49 62 alle hverdage kl.09.00-15.00.